آموزش بازاریابی مدیر ایده آل

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین محصولات

آموزش بازاریابی مدیر ایده آل

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین محصولات

آموزش بازاریابی مدیر ایده آل

با مدیر ایده آل وبسایت خود را راه اندازی کنید و با خدمات ما سایت و فروشگاه خود را تبلیغ کنید و با محصولات بازاریابی ما فروش خود را شروع کنید!

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تا حالا به این موضوع فکر کردید که چرا افراد به اهدافشان نمیرسند و یا اقدام به انجام کارهایشان را به تعویق می اندازند. هفته ها، ماه ها و سالها میگذرد اما افراد هنوز دست به کاری که مورد علاقه شان است نزدند.

مشکل کجاست؟

همه افراد ناحیه ی امنی برای خود دارند. ناحیه امن یعنی حیطه ای که در آن کارهای روزمره خود را انجام میدهند. در ناحیه ی امن، افراد رشد و پیشرفت نمیکنند و زندگی عادی خود را سپری میکنند. افراد در ناحیه امن براین باورند که همه چیز را بلد هستند.

ناحیه ی امن بدون چالش است شاید برایتان سوال پیش بیاید که چالش چیست؟ هر وقت افراد در زندگی شان با کارهایی مواجه میشوند که انجام آنها برایشان سخت و دشوار است و به صورت ناخود آگاه و عادت گونه نمیتوانند آن را انجام دهند. به آن امور و کار چالش میگویند.

در واقع چالش در افراد مختلف متفاوت است مثلا چالش برای یک کودک دو ساله این است که غذایش را خودش بخورد و برای نوجوانان ممکن است موفقیت در کنکور چالش باشد. یا بعضی افراد با دغدغه یادگرفتن مهارت خاصی روبه رو هستند. که به این دغدغه ها، چالش گفته میشود.

زمانیکه با چالشی رو به رو نیشوید ممکن است دچار اصطراب و استرس شوید که ناشی از از ورود به اطلاعات ناشناخته و دنیای جدید است.

مزایای رو به رو شدن با چالش ها

1. چالش ها باعث پیشرفت انسان ها میشود.
2. روحیه مثبت را در افراد تقویت میکند.
3. باعث میشود آدمها دچار روز مرگی و بی انگیزگی نشوند.
4. اعتماد به نفس لفراد را تقویت میکند.
5. باعث میشود تجربیات جدید کسب کنید.

 

ادامه در سایت مدیر ایده آل

 

مهارت های فن بیان

امروزه بسیاری از افراد اطلاعات بالا،خوب و مفیدی دارند اما انسان های موفقی نیستند چون راه انتقال آن را به دیگران نمیدانند و مهارت آن را ندارند.ممکن است برای خیلی ها پیش آمده باشد که مدتها بر روی پایان نامه خود کار میکنند اما چون مهارت های فن بیان را نمیدانند، نمیتوانند آن را به خوبی ارائه دهند یا ممکنه در جمعی از اقوام باشیم و نتوانیم منظور خود را پیرامون یک موضوع به دیگران برسانیم.

این ها بسیار ناراحت کننده است اما بهتر است با فراگرفتن مهارت فن بیان برای همیشه از شر این احساس ترس و اضطراب در هنگام سخن گفتن در جمع و این ناتوانی خلاص شویم.

سخنرانی و صحبت های ما باید با نفوذ و موثر باشد.یعنی بتوانیم در کمترین زمان ،بیشترین بازده و بیشترین تاثیر را داشته باشیم. فن بیان ریشه در ارتباط موثر دارد و با تسلط بر کلام خود میتوانید:

1.بر اصطراب و استرس خود غلبه کنید.
2.یاد بگیرید که چه بگویید.
3.یاد بگیرید چطور بگوئیم.
4.آغاز و پایان صحبت و سخنرانیمان را چگونه شروع کنیم و به پایان برسانیم.
5.استقاده از زبان بدن بسیار مهم است.
6.استفاده از تکنیک های شوخ طبعی

 

ما از طریق ارتباط برقرار کردن با دیگران میتوانیم منظور خود را به آنها برسانیم.
ارتباطات به دو دسته تقسیم میشوند: ارتباطات کلامی مانند سخنرانی ها،همایشها،صحبت کردن و ...ارتباطات غیر کلامی مانند زبان بدن ،زبان اشیا و تشخص به این معنی که هر کسی سبکی برای صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با دیگران دارد.

غلبه بر استرس و اضطراب مهمترین بحث در فن بیان است.دلیل اصلی ترس از صحبت کردن تنها یک چیزاست آنهم ترس از قضاوت و ارزیابی دیگران است که راه کارهایی دارد :

1.افزایش مهارت

افزایش مهارت به این معنا است که ما باید در هر زمینه ای که از انجام آن دچار استرس میشویم ،آموزش کامل ببینیم و دانش و تجربه خودمان را در آن حیطه افزایش دهیم تا هنگام مواجهه با آن دچار تشویش و نگرانی نشویم.به طور مثال با یاذگیری فن بیان میتوانیم با اعتماد به نفس بیشتری سخنرانی کنیم.

 

 

2. تغییر نگرش نسبت به مقوله اضطراب

بعضی صفات و حالات بود و نبودشان مهم نیست .مهم این است که چطور با آنها برخورد کنیم .برای مثال استرس اول سخنرانی .قطعا استرس وجود دارد ولی باید کنترلش کنیم.نباید خیلی مهم و بزرگ ببینیمش که توانیم کنار بیاییم.

 

3. اقدام در هر زمینه ای که در آن استرس داریم

انجام و اقدام و خود را مواجه ساختن با هر چیزی که با آن دچار استرس میشوید . مشکلتان را حل خواهد کرد.در واقع باید به ترس هایمان نزدیک شویم و به آنها غلبه کنیم.همان طور که وقتی میخواهیم آتشی را خاموش کنیم باید ابتدا به آن نزدیک شد.برای مثال سعی کنید ذر ایتذا از جمع عای دوستانه و کوچک شروع کنید و فن بیان خود را تقویت کنید.

 

ادامه در سایت مدیر ایده آل

  • مدیر ایده آل بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی